Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2018

Σίμος Κεδίκογλου: «Τεράστια τα κενά στα σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν.Εύβοιας»


Όχι μόνο δεν επέστρεψαν στην κανονικότητα τα σχολεία, όπως διακήρυττε ο πρωθυπουργός, αλλά αντιθέτως το πρόβλημα των ελλείψεων σε διδακτικό προσωπικό γίνεται όλο και οξύτερο, καθώς τρεις μήνες μετά την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς οι μαθητές δεν διδάσκονται βασικές ειδικότητες.

Ο Σίμος Κεδίκογλου με ερώτησή του προς τον Υπουργό Παιδείας επισημαίνει, ότι στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Εύβοιας, όπως και της Πρωτοβάθμιας, χάνονται μαζικά διδακτικές ώρες την ίδια στιγμή, που δεκάδες εκπαιδευτικοί περιμένουν την τοποθέτησή τους.

Ενδεικτικά, αναφέρει τις ελλείψεις καθηγητών στο Λύκειο Αιδηψού, Κύμης, Σκύρου και στο Γυμνάσιο Γυμνού, όπου ήδη έχουν πραγματοποιηθεί κινητοποιήσεις διαμαρτυρίας και καταλήψεις των σχολείων.

Ο βουλευτής ζητά από τον Υπουργό να απαντήσει, ποιος είναι ο ακριβής αριθμός των κενών ανά ειδικότητα, ποιες είναι οι συνέπειες για την ισότιμη συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις των μαθητών σε σχολεία με κενά, καθώς και αν θα καλυφθούν άμεσα όλες οι ειδικότητες.

Ακολουθεί το κείμενο της ερώτησης:

«Τα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Εύβοιας, όπως και της Πρωτοβάθμιας, ξεκίνησαν το νέο διδακτικό έτος με σοβαρές ελλείψεις καθηγητών. Τα κενά αυτά, δυστυχώς, η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας αδυνατεί ακόμα να καλύψει, με αποτέλεσμα να χάνονται μαζικά διδακτικές ώρες την ίδια ώρα που δεκάδες εκπαιδευτικοί περιμένουν την τοποθέτησή τους.

Η πραγματικότητα, που οδηγεί σε απόγνωση την εκπαιδευτική κοινότητα, για μία ακόμα φορά διαψεύδει τον ίδιο τον πρωθυπουργό κ. Αλέξη Τσίπρα, που διακήρυττε τη δήθεν «επιστροφή των σχολείων στην κανονικότητα μετά από 30 χρόνια» και την «ενίσχυση του δημόσιου σχολείου», υποσχόμενος ταυτόχρονα, άμεσες προσλήψεις εκπαιδευτικών και εξειδικευμένου προσωπικού.

Το πρόβλημα των ελλείψεων σε διδακτικό προσωπικό τρεις μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς 2018-2019 γίνεται όλο και οξύτερο, από τη στιγμή που τα κενά αφορούν σε ύλη των πανελλαδικών εξετάσεων.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το Γενικό Λύκειο Λ. Αιδηψού, όπου ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων απέστειλε σχετική ανακοίνωση διαμαρτυρίας στους αρμόδιους φορείς για τα κενά στην Γ’ τάξη, αλλά και στις υπόλοιπες τάξεις στα μαθήματα της βιολογίας, της πληροφορικής και της χημείας. Οι μαθητές αναγκάστηκαν να προχωρήσουν σε κατάληψη, όπως και στο Λύκειο Γουβών στην Βόρεια Εύβοια, όπου - επίσης - στη Γ΄ τάξη του Λυκείου δεν διδάσκονται τέσσερα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα: η φυσική, η χημεία, η βιολογία και οι αρχές της οικονομικής θεωρίας.

Το Λύκειο Κύμης αποτελεί ακόμα ένα παράδειγμα διάψευσης των πανηγυρισμών της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ για «επιστροφή στην κανονικότητα». Καθηγητές, μαθητές και γονείς προχώρησαν σε κινητοποιήσεις διαμαρτυρόμενοι για τις 46 ώρες κενό που έχουν στα μαθήματά τους, λόγω έλλειψης καθηγητών, αλλά και για τα σοβαρά κτηριακά προβλήματα.

Η ίδια κατάσταση και στο Λύκειο της Σκύρου, όπου οι μαθητές ως ένδειξη διαμαρτυρίας για τις ελλείψεις καθηγητών προχώρησαν σε κατάληψη του σχολείου. Τα μαθήματα που έχουν το μεγαλύτερο πρόβλημα όπως η Φυσική και οι Αρχές Οικονομικής Θεωρίας εξετάζονται πανελλαδικά.

Σοβαρά κενά αντιμετωπίζουν και στο Γυμνάσιο Γυμνού, όπου οι μαθητές τρεις μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς εξακολουθούν να μη διδάσκονται βασικές ειδικότητες.

Αντίστοιχα προβλήματα υπάρχουν δυστυχώς και σε άλλα σχολεία της Εύβοιας.



Κατόπιν των ανωτέρω ερωτάται ο κ. Υπουργός:



1. Ποιος είναι ο ακριβής αριθμός κενών ανά ειδικότητα αυτή τη στιγμή στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Ν. Εύβοιας; Ποιες είναι οι συνέπειες για την ισότιμη συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις των μαθητών σε σχολεία με κενά;

2. Θα καλύψετε άμεσα τα κενά στα σχολεία της Εύβοιας, για να μην αναγκάζονται οι γονείς να καλύπτουν οι ίδιοι τα κενά των σχολείων με φροντιστήρια;»




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου